Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Are we human or are we dancer?

Ελλάδα 2009....
....μία χώρα που κραυγάζει από τις πολυάριθμες μαριονέτες του συστήματος...ένας τόπος εγκλωβισμένων νέων, αδιάφορων ηλικιωμένων και μεθυσμένων μεσηλίκων από την σιγουριά της συμβατικής ζωής τους.
Ένα καζάνι που βράζει και κανείς δεν ανοίγει το καπάκι...μια κοινωνία που όλοι προσπαθούν να βολευτούν...ένα κράτος που το δημόσιο έχει γίνει το Greek Dream...και αυτά τα δεκαπεντάχρονα τι μας λένε τώρα...και μεις από εκεί περάσαμε και ακόμα συνεχίζουμε να σκοτώνουμε τα ονειρά μας....όλα σάπια...κανένας δεν ξέρει τι πραγματικά θέλει...ακόμα και εγώ που γράφω αυτό δεν θα μπορούσα τόσο απλά να ήμουνα η εξαίρεση...
Στα 27 μου δουλεύω και παρόλα αυτά σκεφτομαί και γω το δημόσιο μιας και όλοι γύρω μου αυτό κάνουν....προσπαθούσα τόσα χρόνια να ξεφύγω από το πλήθος και τώρα??? Σπούδασα αυτό που μου άρεσε...και τώρα?? Έχω δουλειά στο αντικειμενό μου....και τώρα??? Πρέπει να αναγνωρίσω το μεταπτυχιακό μου γιατί αλλιώς τι??? Πρέπει να δώσω Ecdl....γιατί?? Το Κοινωνικό κεφάλαιο στην υπηρεσία του συστήματος εξευτελίζεται και τα όνειρα για ένα υγιές κοινωνικό περιβάλλον σβήνουν!!! Και αυτή η οικονομική κρίση??? Άλλο και τούτο....
Εν τέλει....υπάρχουν άνθρωποι σήμερα???? Ή είμαστε όλοι χορευτές έχοντας χάσει την ατομικότητά μας????? Προσωπικά παλεύω να κόψω τα σχοινιά από την δική μου μαριονέτα....
Οι Στίχοι στο τραγούδι Human από τους The Killers ---> http://www.youtube.com/watch?v=d97XFGR_IP0

Δεν υπάρχουν σχόλια: